Doprava a platby e-shopu Tuning-IN.cz

 

Pro doručování balíků využíváme výhradně služeb externích společností

Balíky expedované pře Českou poštu , GLS  mají možnost sledování zásilek online.
Veškeré informace včetně čísla balíčku dostanete při expedici do SMS

Prostřednictvím naší zákaznické linky nebo emailu Vám sdělíme číslo vašeho baličku a můžete si jednoduše ověřit, kde se právě vaše zásilka nachází.

v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště , můžete si pro ni zajít nebo kontaktovat zásilkovou společnost o nové dodání na vaši adresu v náhradním termínu.


Jak mohu platit?

Podporujeme běžné metody placení

Dobírka - nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi DPD ) nebo na poště.

Bankovní převod - po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme fakturu s podklady pro platbu : číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš účet. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.


Způsob doručení balíků

Česká pošta - obchodní balík
Služba s kterou zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky

V okamžiku expedice zásilky vám odesíláme na email informaci , že balíček je právě odesílán k vám. V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná atd. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností.
Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Cena dopravy

Doprava našeho zboží je za od 0-6000kč ceny za 149 kč , nad 6000kč je baliček posílán bez ohledu na jeho rozměry bez účtování poštovného.



Problémy s doručením

Protože pro doručování balíků využíváme výhradně služeb externích společností, může se stát, že námi vyexpedována zásilka k Vám nedorazila v termínu. V těchto případech si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

Balíky posíláme pře Českou poštu , GLS  všechny tyto služby mají možnost sledování zásilek online. Prostřednictvím naší zákaznické linky nebo emailu Vám sdělíme číslo vašeho baličku a můžete si jednoduše ověřit, kde se právě vaše zásilka nachází.
v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště ( depu GLS , ), můžete si pro ni zajít nebo kontaktovat zásilkovou společnost o nové dodání na vaši adresu v náhradním termínu.

Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my.

V případě, že dopravce zásilku ztratí, nebo nebudou informace na internetu úplné, případně si nebudete vědět rady, obraťte se na naši zákaznickou linku