KW výškově nastavitelný pružinový kit pro Audi A6 avant 4F5, C6 zatížení PN do 1240 kg
Popis produktu
KW stavitelný pružinový kit pro Audi A6 avant 4F5, C6 zatížení PN do 1240 kg
Motorizace: 3.0 TFSI quattro, 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro, 2.8 FSI, 2.8 FSI quattro, 3.0, 3.0 quattro, 2.4, 2.4 quattro, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 3.0 TDI, 2.7 TDI
Snížení přední/zadní nápravy: 25-55/25-55mm
Zatížení přední/zadní nápravy: 1240/1300kg
Nastavitelné pružinové kity KW Automotive se používají pro plynule nastavitelné snížení vozu v kombinaci s originálními tlumiči. Na rozdíl od konvenčních vinutých pružin umožňuje nastavitelný pružinový kit nastavit světlou výšku vozu plynule v rozsahu udávaném výrobcem a uvedeném v dokumentaci. Součástí balení jsou tak závitové adaptéry pro usazení na originálních tlumičích, nová uložení pružin, která se po závitu plynule pohybují a sada sportovních pružin KW Automotive. Sadu pak zpravidla doplňují odpovídající dorazy a prachovky. Zásadní výhodou výškově nastavitelných pružinových kitů je plné zachování funkce originálních tlumičů, zejména v případě elektronicky nebo hydraulicky nastavitelných tlumičů.
Sportovní pružiny dodávané součástí výškově nastavitelného pružinového kitu jsou individuálně navržené pro každý jednotlivý vůz tak, aby poskytovaly ideální poměr mezi sportovními jízdními vlastnostmi a zachováním komfortu a zároveň, aby nijak neomezovaly funkci originálních tlumičů. Díky tomu má řidič lepší kontakt s vozem a jeho chováním na silnici, ale zůstává mu svoboda v nastavení jízdních režimů (v případě vozů vybavených elektronickými tlumiči).
Podobně, jako je tomu u kompletního výškově nastavitelného podvozku, můžete i u výškově nastavitelného pružinového kitu plynule nastavovat světlou výšku s ohledem na vzhled vozu i sladění s použitým rozměrem kol a pneumatik. Toto není u běžných sportovních pružin možné. Dodávané dorazy a prachovky jsou vždy přizpůsobeny nejnižší doporučené světlé výšce, kterou je možné nastavit.
JEDNÁ SE POUZE O ILUSTRATIVNÍ FOTO!
Každý výškově nastavitelný pružinový kit byl důsledně testován a to jak na Nordschleife, tak na vlastní testovací stolici KW Automotive.