KW výškově nastavitelný pružinový kit pro Jaguar F-pace X761, mimo 5.0 SCV8 SVR AWD
Popis produktu
KW stavitelný pružinový kit pro Jaguar F-pace X761, mimo 5.0 SCV8 SVR AWD
Motorizace: 3.0 AWD, 3.0 D AWD, 2.0 D AWD, 2.0 AWD, 3.0 SCV6 AWD, 3.0 SDV6 AWD, 2.0 TD4 AWD, 2.0 SD4 AWD, 2.0 Ti4 AWD, 3.0 P400, 3.0 P340 MHEV
Snížení přední/zadní nápravy: 15-30/15-30mm
Zatížení přední/zadní nápravy: 1270/1420kg
Nastavitelné pružinové kity KW Automotive se používají pro plynule nastavitelné snížení vozu v kombinaci s originálními tlumiči. Na rozdíl od konvenčních vinutých pružin umožňuje nastavitelný pružinový kit nastavit světlou výšku vozu plynule v rozsahu udávaném výrobcem a uvedeném v dokumentaci. Součástí balení jsou tak závitové adaptéry pro usazení na originálních tlumičích, nová uložení pružin, která se po závitu plynule pohybují a sada sportovních pružin KW Automotive. Sadu pak zpravidla doplňují odpovídající dorazy a prachovky. Zásadní výhodou výškově nastavitelných pružinových kitů je plné zachování funkce originálních tlumičů, zejména v případě elektronicky nebo hydraulicky nastavitelných tlumičů.
Sportovní pružiny dodávané součástí výškově nastavitelného pružinového kitu jsou individuálně navržené pro každý jednotlivý vůz tak, aby poskytovaly ideální poměr mezi sportovními jízdními vlastnostmi a zachováním komfortu a zároveň, aby nijak neomezovaly funkci originálních tlumičů. Díky tomu má řidič lepší kontakt s vozem a jeho chováním na silnici, ale zůstává mu svoboda v nastavení jízdních režimů (v případě vozů vybavených elektronickými tlumiči).
Podobně, jako je tomu u kompletního výškově nastavitelného podvozku, můžete i u výškově nastavitelného pružinového kitu plynule nastavovat světlou výšku s ohledem na vzhled vozu i sladění s použitým rozměrem kol a pneumatik. Toto není u běžných sportovních pružin možné. Dodávané dorazy a prachovky jsou vždy přizpůsobeny nejnižší doporučené světlé výšce, kterou je možné nastavit.
JEDNÁ SE POUZE O ILUSTRATIVNÍ FOTO!
Každý výškově nastavitelný pružinový kit byl důsledně testován a to jak na Nordschleife, tak na vlastní testovací stolici KW Automotive.