Výškově stavitelný podvozek KW V5 Clubsport s třícestně nastavitelnou tuhostí pro Porsche 911 992 max zatížení PN do 750 kg

Kód zboží:3090171096
Dostupnost:5-8 dní
Doprava zdarma
Ceny dopravy v České republice: 
Česká pošta v rámci ČRod 149 Kč
GLS v rámci ČRod 139 Kč
Osobní odběr na prodejnězdarma
Objednávky v hodnotě nad 6000 Kčzdarma
  
Ceny dopravy na Slovensko: 
Sk pošta / Kurýr Slovenskood 280 Kč
Objednávky v hodnotě nad 225 €zdarma
Běžná cena:342 349
Ušetříte:5% | 17 117 Kč
Akční cena: 325 232 vč. DPH
Cena bez DPH: 268 787 Kč
Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu prostřednictvím emailu
  • Pokud je zboží skladem je možnost si produkt u nás na prodejně v klidu prohlednout či vyzkoušet
Porsche 911 992 max zatížení PN  - Výškově stavitelný podvozek KW V5 Clubsport
- 5 %

Popis produktu

Podvozek je určen pro:
- Porsche 911 992 02/2021-
- s motory GT3 (992810)
- s pohonem RWD

Snížení přední/zadní nápravy: 0-5/0-5mm
Zatížení přední/zadní nápravy: 750/1040kg

Základní vlastnosti 4-cestných podvozků KW V5 Clubsport:

  • plynule nastavitelná výška
  • nastavitelná tuhost tlumiče ve směru roztažení ve 14 krocích pro nízkofrekvenční kmity
  • nastavitelná tuhost tlumiče ve směru roztažení ve 14 krocích pro nízkofrekvenční kmity
  • nastavitelná tuhost tlumiče ve směru stlačení ve 14 krocích pro nízkofrekvenční kmity
  • nastavitelná tuhost tlumiče ve směru stlačení ve 14 krocích pro vysokofrekvenční kmity
  • sedlo pružiny z kompozitu
  • lichoběžníkový závit lépe odolávající zanesení nečistotami a opotřebení
  • externí nádobka pro navýšení objemu oleje a jeho efektivnější chlazení (u vybraných aplikací)
  • dle aplikace dodáváno včetně unibalového horního uložení
  • testování na 7-směrné dynamické zkušebně, stejně jako vozy Formule 1
  • každý podvozek testován zkušebnou TÜV a povolený rozsah snížení uveden v přiloženém certifikátu (u vybraných aplikací)

KW vyvinulo podvozek V5 Clubsport s využitím Nordschleife jako referenčním závodním okruhem pro jeho testování ve spolupráci se 7-směrným testovacím zařízením. Díky tomu dokáží možnosti nastavení podvozku KW V5 Clubsport zohlednit váhu vozu, síly působící na jednotlivá kola, zesílení karoserie apod. Podobně jako u profesionálních podvozků KW V5 Racing, i zde se upravuje nízkofrekvenční i vysokofrekvenční nastavení tuhosti pro kompresi i odskok odděleně pomocí KW Solid Piston technologie ventilů.

Na rozdíl od běžných tlumičů, kde jsou ventily umístěné ve vnitřním válci tlumiče, KW podvozky s technologií Solid Piston mají ventily oddělené od vnitřního válce i pístnice tlumiče. Zabudované ventily a ventilové pružiny umožňují oddělené nastavení tuhosti pro nízkofrekvenční a vysokofrekvenční kmity ve 14 přesných krocích pomocí otočného voliče.

Nový 4-směrně nastavitelný podvozek KW V5 Clubsport nabízí nejmodernější technologii GT3 pro motorsport pro nejsportovnější silniční vozy se sportovními pneumatikami pro použití na dráze a rychlích okreskách. Kompletní konstrukce zavěšení kol KW V5 Clubsport s unibalovými ložisky na přední nápravě, závodními pružinami, obrácenými tlumiči MacPherson (konstrukce Upside-Down) a tlumiči zadní nápravy jsou navrženy pro použití se semi-slick pneumatikami na produkčních vozech. Při agresivních manévrech řízení a extrémní kompresí v různých sektorech závodních okruhů zůstává karoserie vozidla dokonale stabilní. Prostřednictvím nastavitelné víceventilové technologie KW V5 Clubsport přesně tlumí nerovnosti a relativně velké příčné spáry. Při nájezdu na obrubníky zůstávají vozy bezpečně ovladatelné díky podvozku KW V5 Clubsport.

KW V5 Clubsport nabízí možnost dalšího doladění jízdního chování samostatně ve čtyřech parametrech pomocí ventilové technologie SPCLH-A & SPRLH-A Technology:

  • nízkorychlostní odskok
  • nízkorychlostní komprese
  • vysokorychlostní odskok
  • vysokorychlostní komprese

Tlumení každého ventilu lze nastavit pomocí pouhých 13 kliknutí (celkém 14 poloh), takže tlumení lze přesně přizpůsobit individuálním jízdním potřebám. Po otevření odskokového stupně se jízdní komfort zvýší. Když je odskokový ventil zavřený, klopné a valivé pohyby karoserie jsou výrazně omezeny. Manipulace se stává ještě dynamičtější než u sériového vozu. Stupeň komprese umožňuje další vliv na chování řízení, úroveň přilnavosti a jízdní komfort. Úkolem odskokové fáze je zjednodušeně řečeno spojit podvozek s vozovkou, zatímco kompresní fáze ovlivňuje kompresi a podpírá karoserii vozidla.

Oddělené nastavení tuhosti roztažení i stlačení tlumiče

Na rozdíl od tlumičů s přeplňovanými písty oddělilo KW ventily od vnitřního válce tlumiče a pístnice pomocí technologie KW Solid Piston.

KW V5 Clubsport s nastavitelným kompresním tlumením KW SPCLH-A (KW Solid Piston Compression Low- and Highspeed Adjustable) a tlumením KW SPRLH-A (KW Solid Piston Rebound Low- and Highspeed Adjustable) přináší významné přidané hodnoty: více citlivé tlumení, funkce bez kavitace (vzniku nežádoucích bublin v náplni tlumiče), přesné vysokofrekvenční tlumení, rozsah nízkotlakého plynu od 6 do 10 barů a nízká hystereze.

O společnosti KW Automotive

Společnost KW Automotive byla založena roku 1995, kdy začínala jako firma se třemi zaměstnanci na ploše 1600 čtverečních stop. Dnes patří KW Automotive mezi světovou špičku v produkci podvozkových komponentů s přibližně 200 zaměstnanci na ploše přes 247500 čtverečních stop. KW Automotive je synonymem pro špičkové prémiové produkty na poli sportovních podvozků nejen pro silniční použití. Závodní program KW Competition produkuje závodní podvozky používané závodními týmy po celém světě napříč jednotlivými závodními disciplínami.

- u některých modelů je vyžadováno deaktivovat elektronické ovládaní tlumičů
- při použití originálních pneumatik mohou být vyžadovány rozšiřovací podložky

Máte dotaz?
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.