Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3 s 3-cestně nastavitelnou tuhostí a unibaly pro Mini One First F56 max zatížení PN do 1005 kg

Kód zboží:18202208AG-10
Dostupnost:SKLADEM u dodavatele
Doprava zdarma
Ceny dopravy v České republice: 
Česká pošta v rámci ČRod 149 Kč
GLS v rámci ČRod 139 Kč
Osobní odběr na prodejnězdarma
Objednávky v hodnotě nad 6000 Kčzdarma
  
Ceny dopravy na Slovensko: 
Sk pošta / Kurýr Slovenskood 280 Kč
Objednávky v hodnotě nad 225 €zdarma
Běžná cena:64 489
Ušetříte:5% | 3 224 Kč
Akční cena: 61 265 vč. DPH
Cena bez DPH: 50 632 Kč
Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu prostřednictvím emailu
  • Pokud je zboží skladem je možnost si produkt u nás na prodejně v klidu prohlednout či vyzkoušet
Mini One First F56 hatchback FWD - Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3
- 5 %

Popis produktu

Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3 včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze Mini One First s motory One First a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1005 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-45 mm na přední nápravě a 20-45 mm na zadní nápravě a oddělené 3-cestné nastavení tuhosti pro stlačení i odskok tlumiče.
Zatížení přední/zadní nápravy: 1005/860kg
Provedení: ST XTA plus 3

Maximální výkon a možnosti nastavení, minimální kompromis. To jsou poznávací znaky plně nastavitelného podvozku ST Suspensions ST XTA Plus 3. Světlou výšku vozu lze nastavit plynule díky závitu na těle tlumiče. Tuhost je v případě podvozku ST XTA Plus 3 nastavitelná odděleně pro odskok (16 kroků) a pro stlačení (24 kroků pro nízkorychlostní a vysocerychlostní stlačení). Podvozek je osazen horním unibalovým uložením, které u vybraných vozů umožňuje také nastavení odklonu.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • nastavení tuhosti tlumiče při odskoku v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
  • nastavení tuhosti tlumiče při stlačení ve 24 krocích pro nízkorychlostní kmity
  • nastavení tuhosti tlumiče při stlačení ve 24 krocích pro vysokorychlostní kmity
  • eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
  • pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
 

Jaký je rozdíl mezi nízkorychlostními a vysokorychlostními kmity tlumiče?

Nízkorychlostními kmity tlumiče jsou myšleny pohyby vozu, při kterých se pístnice tlumiče pohybuje pomalu. Jedná se především o průjezd zatáčkou, prudkou akceleraci, brzdění apod.

Vysokorychlostními kmity tlumiče jsou pak situace, při kterých dochází k rychlému pohybu pístnice. Typicky se tak jedná o přejezd nerovností, výmolů, retardérů apod.

 

Upozornění: Podvozky ST XTA Plus 3 jsou i přes své široké možnosti nastavení určeny pro použití v běžném civilním provozu se zaměřením na sportovní svezení na okreskách, horských průsmycích a podobných řidičsky atraktivních místech. Stejně jako u podvozků ST XTA není tlumič konstrukčně přizpůsobený silám, které vznikají při provozu v rámci profesionálního motorsportu a jízdě na závodním okruhu nebo driftování.

  • Použití UHP / senmislick pneumatik (např. Michelin Cup 2, TOYO R888R, Yokohama Advan AD08R apod.) je možné a podvozek je navržen tak, aby s těmito typy pneumatik fungoval bez omezení.
  • Stejně tak je podvozek kompatibilní s použitím silnějších sportovních stabilizátorů (podle potřeby je pak nutné přizpůsobit nastavení tuhosti podvozku).
 
ST Suspensions je nová obchodní značka německého výrobce KW automotive, který má dlouholetou tradici a je známý svými kvalitními podvozkovými komponenty. V nabídce ST Suspensions nyní naleznete široký ucelený sortiment sportovních podvozkových komponentů, jako jsou: sportovní pružiny, pevné kompletní podvozky, výškově stavitelné podvozky, podložky pro zvýšení a rozšíření.
Máte dotaz?
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.